vad gör en riktig bra vän !!!

ja enligt mig själv är det när en vän finns där för en på lika villkår som att jag ska finnas där för dem
jag har alltid varit en menska "kan jag så vill jag hjälpa" få minna vänner å må bra och i bland kanske gre lite väl mycket av min tid och mitt angasemang för att jag själv ska veta att de mår bra men att jag själv kanske säter mig åt sidan , men behöver någon när/kär mig spelar det ingen rol alls vad det gäller jag ska göra "jag bara gör det"
och man kan ju tycka fannn vva bra vänn hon är !!!!!!!
och det vill jag själv säga att jag är för det vet jag att jag är
jag har vänner och jag har bekanta
mina närmaste vänner holler jag hårt i, vissa har hägnt med i snart 10 13 år andra har kommit
och visa har aveklats till att bli bekanta

men man har ju lärt sig med tiden att man märker ganska fort villka som värkigen bryr sig
så är det ju ,, men så är det ju med allt
det tar sin tid men man slutar aldrig att förvånas


kram kram

till mina älskade vänner en del bor i stan andra bor i andra länder ,,, jag älskar errrr så
i våt och tårt finns jag här för er vad det en är jag är bara ett knap tryck bort =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker du är en superbra vän!! Och jag är en väl bekant vän hehe;)

2010-05-24 @ 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0