st 36

fan va skönt det är nu när det börjar bli varmt
jag handlade så mycket kläder i vintrar på bikboks slut rea och alla kläder va i s och xs
och tame tusan jag kan h de ale hopa sååå skönt att vara tillbacka som förut
jag har aldrig varit överviktig så för mig va det litte av en rädsla att "tänck om jag blir det"
R sa natuligt visa att han skulle älska mig lika mycket och det vet jag ju att han skulle göra ochså ,,MEN  jag ska ju älska mig själv med och det tror jag INTE jag skulle kunna göra om jag hade haft kvar mina mamma kilon
fasten de inte alls va nånga kilon och de inte syntes ,, så såg jag de och de räkte för mig

så i slutet av månaden ska jag köpa en hellt ny bikini som för att fira lite extra ,,, hihihi
jag är tillbacka






Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Gud så skönt, själv kämpar jag på med mina sista gravidkilon som vägrar släppa taget om min kropp, skam den som ger sig ;)

Ha en trevlig helg och hälsa gärna dina systrar från mig =)



Kram

2010-05-21 @ 09:40:57
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0