sitter ner på fiket

ja det är vad jag gör ganska col att min lilla dator funkara här med =)
men det är väl därför det heter trådlöst nätverk hihii
java och en sallami brie gotta

amanda är på dagis
det gick så bra att lämna hemme hon va supper glad
och är hon glad är mamma glad =)

i dag ska jag kl halv 2  på ett väldigt viktigt möte
vill inte berätta mer men jag lovar göra det i andra inlägget

roban ligger 2 vånignar upp och sover
i övrikt i dag ska jag jobba hinner inte följa med och häma amanda i dag då jag ska på möte

på fredag ska vi till min store bror på alnö roligt på söndag är det mordag
vet inte riktigt ad jag önsar mig en tekning som amanda har gjort skulle vara en riktig bra prisent
jag blir super nöjd med allt

kram på er ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0