polly sommar ,,, ååå i ett antal ex

detta är vad jaag har snöat in på
jag och robban sökt förbrilt efter polly sommar med smaker av hallom jordgubb och ljus och mörk sjoklad
entligen vi hittade en efter 4 olika afärer ivatill ica matfors ica i kvisle och icka i stan ,, men inge polly sommar ,,, men ista stotet gick min alsklin in på och på ica i naksta hade de polly sommer ,,, åååå ella 2 påsar har jag hemma nu ,, ja 1 och en halv påste finnsdet kvar ,,, nu ska jag mysa till robba är på jobet och amanda sover i sin nya säng
kram på er nu ska jag se mina älskade hemma fruar
jag säger som maria montizami ,,"har jag något fel så är det här ochså det enda fel jag har "  mitt fall mitt polly bigär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0