pluggar

ja i dag ringde min studjevägledre en hur sör tjej som hälst som värkligen bryr sig om min kommande skol gång
det gör mig glad värkligen glad
vi ska ha ett möte i nesta vecka
förövriky har jg haft en super bra dag i dag på värdens bästa humör
amanda ligger och sover de är min plan med jag ska sova och det är väldigt snart

i morgon är det dagis
och jag tror att vi sa att jag skulle gå undan ett tag så amanda får sjäna lite själv hon va ju endå inte med mig alls i dag hihi
mammas älskling
både jag och robban sa det i dag bara på en enda dag har hon vuxit och blivit en stor tjej =)

min "plan" den jag inte en kan berätta om kommer jag kunna genomföra fasten jag pluggar
och det är jag grynt taksam för hihihi
blir ni nyfikna
kan tuvär inte säja mer en att bollen har börjat rulla och kommit upp i fart nu
berätar mer om någon månad

go natt
i morgon ska vi vara på dagis o9 till1o 3o får se om jag lämnar heller är med hella dagen ,,, vill ju inte lämna fr tidigt ,,,
skriv gärna en kommentar och
berätta gära om hur länge ni skolade in era barn !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0