nu har jag lämnat amanda på dagis

ja kl 9 oo lämnade jag amanda på dagis gick sedan hem och tog en fika jag börjar ju inte fören 10 15
det är inte ofta mankan ta en frulle för sig själv, i dag gick det bätre att lämna amanda hennes fröken anna karin kom samtidigt inte grin alls villket jag tycker är såå himla skönt, för det är ju skit jobbigt å lämna henne när hon gråter och bara vill vara med mamma, men nu tror jag hon vet att vi kommer tillbacka för att hämta henne =)

i går va jag runt hella stan och gjorde reklam för anns ekobod så jag hade grymt ont i föterna kan jag lova
men fan va roligt det va och gå till andra företagare och prata, skit roligt

i morgon jobbar jag 1015 till 1400 då de har kratbag på amandas dagis
fredag är jag och amnda ledig då de hr planerings dag på dagis och då ska vi till min mamma och amandas mormor
nä nu hinner jag inte med mig ska snart gå måste bara göra lite små fix innan ha en bra dag kram kram

Kommentarer
Postat av: Mollys mamma

Läser din blogg ibland och jag vet förut att du nämnt din dyslexi. Använt word eller nåt annat rättstavningsprogram innan du publicerar inlägget... ibland är det helt enkelt oförståbart vad du skriver.. detta menar jag inte illa utan ett tips på vägen kanske?

2010-05-19 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0