nu börjar min och amanda helge

i dag har jag jobbat ,,, så himla roligt må jag säga
har i går startatt en grupp som heter anns ekobod AB få facebook så med du ochså vetja

jobbade en kort  dag i dag till kl halv 2 sedan va det kratdag på amandas dagis
jag farfar och papa åkte ditt gu va roligt jag tyckte det va amanda tyckte det va lika roligt hon med att farfar mamma och pappa va på dagis med henne
de stora barnen hade bakat kakor till alla föräldrar och barn de bjöd på kaffe och smooty till de små
sedan krilave vi korv va fatiskt hel mysigt farfar och pappa målade medan jag tog tag  en vinbersböske som hade fot fecksa sig gaalet stor och som sågmest ut som en hoppe slarv
men nu har de en väldigt fin buske de kan äta i från när bären  kommer

vi va där i hela 3 timmar tiden går så fort när man har roligt
när vi skulle gå ville inte amanda släpa dagis fröken anna karin
hon fick en stor kram av amanda
för nu är det helg för mig och amanda
de har ju planerings dag i morgon så därför
är jag och amanda ledig


vi har nyss ätit det blev
lite extra gotta i dag då det va så finnt väder
kotläter med pomes och bovete sallad
jag hr fott lära mig göra av min svärmor
med egoen gjort vitlöks smör ,,,,

ååå fan va gott de va

i morgon blir det en sväng till min mamma med amanda va ju ett tag sedan jag va där sisst

på lördag ska vi ut och kolla på student present ,,,och en (sluta 9an present)
har typ ingen anning alls va det ska vara


vi planerar för en resa gnska smart kommer bli så roligt behöver miljöombyte ,,,
ja e minstone var 4 måad
och nu va det lääääänngge sedan vi va i väg och gjorde något
vart syr resan då ja inte långt alls då R  och jag jobbar
men nog långt enda till R stora systrar i stockholm
jag har även fott tips p jobbet där vart i stokholm de har finna barnkläder
så jag har ju en heldag där att litta alla de finna affärerna

nu sitter jag och amanda och kollar på " i drömmarnas trädgård" det är värkligen hennes favooo program ,, kan inte säga att det är mitt
men vad gr man inte för sin prinssesa

nä nu ska jag ta en java
fan jag hoppas på detta finna väder i morgon med för vem kan säga nej till 25 grader varmt










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0