lördag

ja i lördags va vi barnledig inget planerat men amanda ville så gära sova hos farmor och farfar
och de ville ävven dom att hon skulle sova där
jag och robban gick ut och r bara viiii de va så underbart vi gick på 7 kryddor och där av bilden på en härliga och lika goda maten de har där
hellt otroligt gott va det dåde för rätt och varmrät efterrät orkade vi inte =P
ett gals vin drak jag ååå va gott just det vinet va men som sakt dett gals räer för mig till maten
sedan gick vi en sväng på stan och myste på ,, men det va ite alls lika harmoniskt ute som det tjändes i mig ,,
nää det fa riktig råå fryyllaa på stan så jag och robban knatde hem som den lilla pansjonären man har blivit =)
vi såg på melodi fedtival finalen ååå tame fan fel låt van men inte är man förvånad näää
inte alls
och lysna noga nu  JAG SOMNAD I SOFFAN haar allldrriiggg hänt
fråga R hur sur jag blir på han när han gör de ,, fast det är ju just för att han snarkar som en hel björn när de har gott i ide ,,, det gjör i alla fall inte jag

robban va så söt han veckte mig inte fören de va slut och vi gick till sängs för att fortsätta sova planaen va att vi skulle sova länge i morse men mina vakra bruna ögon vaknade bara för det kl 9 oo
så jag gick upp och gjorde fulle till min man "ja jag vet att det är morsdag men jag tycker om att uppvakta han med det där lilla extra i bland "

vi åkte en sväng på birsta vi gjorde oss ingen brådska alls och de va riktigt skönt
de vä även där R ocj jag hittade det som kom å bli min morsdags prisent men jag vill gärna säga att det är en "prisent till familjen"
men R tycker den är till mig ,,,
efter ett tag gick han med på familjen gräjen och kom då på tt när det va farsdag så ville han ochså ha en
"familje prisent"

ok tenckte jag
och i efter hand kom jag på mig ,,,
"hur ska jag kunna toppa detta en vidiokamera och så här jävla bra "
men jag har ju tid att hundera så det ska nte bli någe problem ,, inte alls


vi åkte till amanda hon låg och sov när vi kom
efter ett tag vaknade hon och vi gan farmor sin morsdag prisent
en eko korg med allt du kan täncka dig jag hade själv gjort den på jobbet
riktigt nöjd blev jag
(min kära mor fick ochså en när vi va där )


vi käkade hos A farmor och farfar
verdora (grön koll med vitlök oh oliv olja)ååååå jag bara älskar det med kyckling
så gottt
måste bara lära mig göra det ,,,

amanda ligger nu och sover R jobbar jag ska snart sova ja med dagis i morgon
och jobb så klart
sista veckan på jobbet ,,, träkigt ann ska ju  stänga ,,,
men men va gör man inte mycket när så få är interserade av va de äter ,,,
då får du skylla dig själv om du inte mår bra i själen då
jag tillhör de som tror att vet man vad man äter (vart de kommer i från)
njuter man av maten ja de vill säja om de är rätvise märkt villket det ofta är då det är eko
medan andra kanske tycker näää vi tar de biliga alternativet ,,,,
men kom då inte och skyll på någon annan en dig själv om du sedan får veta att de du äter inte alls ineholler det du trodde de gjord


kram kam från en mamma på stan
ps tack för en underbar hälg alla inblandade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0