livet

jag vill börja med att säga att jag är väldigt glad över mitt liv
jag har hunnit gjort allt jag velt göra
jag har aldrig velat "klätra"
jg är nöjd för med jag är och vart jag är
men nu efter att man har fott allt som jag velat ha
för min ädan önskan är att skaffa en familj med vanliga bersymer och lycka
och ge mina barn en bra barndom i allt '
så som jag själv hade en bra barndom
med lek och underbara minen,

inte fören nu kommer min kariar i fokus
den karigär jag vill gör

innan amanda va jag ju en bra och väldigt duktig servitris för det va vad jag vill bli då
nu vill jag inte gå den vägen längre
nu vill jag test en annan väg ,,,
och jag hoppas att denna väg kommer leda mig fram till en väg jag vill gå i många många år mer
vet i all fall att jag har en väldigt tur som får denna sjans att göra detta

kan fortfarande inte bereta vad det är inte en på några månader ,,,
men jag siter inte och rullar tummar här hemma de stunder jag har en minut över kan jag ju säga 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0