jobbat i dag

å vad roligt det är att jobba
ser verklihen fram i mot kommande dagar på jobbet
får lära min så mycket nyt tex bokföring mm

i morgon
är vi ledig
roban jobbar 2 timr i kväll så jag har lovat att vara vaken tills han komer hem =)
i mårgon är planen att jag och amanda ska åka med enny och ronja å sara på dakborgen
roligt roligt amanda kommer bli så glad och få träffa sin bästis


i går ringde de från tidningen i gän och ville göra en interjuv om oss i eventuelt mama tidningen



amanda är som vanligt nu kskönt ,, det är inte roligt alls när amanda är sjuk
men det är det väl aldrig när bara är sjuk
jag brukar säjs att "man är inte så jävla kaksig när ens små hjärtan är sjuka"


i kväll bli det en kopp the och lite ego godis
från kung markata som vi säljer på jobbet ,,
helle sjukt men vetu hur mycket skit vi stopar i oss för våran egen njutnige skull
är det inte mer rimligt att njuta av de man äter när man vet exakt vart det kommer i från och att det är rätvisemärkt
det är ju då man njuter på riktigt

tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0