Jaha jag ser just nu på mordens största ...

Jaha jag ser just nu på mordens största musik fest. Vad gör vi av alla skickade vi anna en söt tjej men hon hade inte allt just i kväll tydligen men jag kan ju inte påstå att turkiet som kom vidare va bättre en oss. Nä vi får nöja oss med att 2 bidragen som kommer vara med på finalen kommer från svenka skrivare 1 låten aserabadjans bidrag dropp dropp dropp som anders bagge här skrivit och som en övrigt Är super bra och vädjandet norges bidrag som våran svenska fredrik sjempe här skrivit ja för er som inte vet vem han Är han skrev även vårt bidrag när marlena örving sjöng låt oss hoppas på att det går bättre nu en vad det gjorde för oss när han skrev för sverige. Nä det Är lika bra att vi packar i hopp och kommer på oss att det skulle fasen ha varit mycket bättre om vi skickade samel all fakir han hade tagit hem det. De Är jag helt övertygade om ja ja nä vi får fasen skylla oss själv för att inte vi tar denna musik fest på aktar och i stället skickar vi en 17 årig tjej det Är inget barn kalas vi skickade henne till och skulle det nu ha varit det. Blev hon just utan tårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0