jag va ju på möte i går

andledningen till mötet är för ann ska stänga och då blir jag arbetslös i gen
inte roligt inte rolig
men här kommer det roliga
mötet i  går va en arbets interjuv och fan va bra det gick
detta jobb är något jag inte alls har gjort förut
vill inte säja vad det är men kan säga så mycket som att det handlar om skönhet en viss del
och ja va den enda som sökt den varför ,,jo det va genom en bikant hihihi
bra att ha kontakter den 6 nesta månad slutar jag på anns eko bod och förhopnings vis dröjer det inte länge fören jag börjar jobba med "skönhet"
nä nu ska jag ta och njuta av fikat jag har framför mig amanda är på dagis
efter dagis ska vi till alnö och hälsa på min bror och amandas kusiner
ska bli riktigt roligt för fasten man bor i samma stad träffas man inte så ofta som man i bland hadae vellat men deet blir ju så när man har egen familj

gooo  morgon och trevlig hälg

ps i morgon är jag och R barn ledig till på söndag ,,, hihihi det händer ju aldrig vi ska å på ret och bara njuta
samt städa hemma det låter inge roligt men jag tycker värkligen om det för nar jag städar betyder det ochså att jag röjer bort det jag vi inte vill ha längre och då kan man ju köpa nytt hihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0