jag har inte velat innse detta men

jag har inte velat inse detta men men jag holler på att bli sjuk jag med ,,,,,, det toh ett tag innan jag ville inse det ja va sägs om 2 dagar men jag är ju så tjurig ,, jag har inte riktigt tid med att vara sjuk nu
amanda är  ochså dolig snorig och tar sig vid öronen så jag ska ringa i morgon bitti för en tid hon läkaren
i morgon jobbar jag amanda ska vara med farmor och farfar men jag har riktigt onte i halsen så det blir en tidig kväll i kväll så man orkar med mårgondagen
jag kan vara sjuk om sisådär ett år från och med nu käns det som =) synd bara att inte basilerna holler med mig ,,,,
på onsdag ska jag på möte ett väldigt roligt sådant ,,,

säger inte vad det är ennn ...
men när allr är klart ska jag skiva vad det är
mycket möten nu
men det är för att det har gott så himla fort
på lördag fyllerbror dotter 2 år så å ska vi på kalass om vi är friska vill säga
men enda sedan amanda har varit liten har jag som högts legat i 2 dagar
men jag ar inte ens tid att ligga i 2 dagar, förutom att man är småbarns förälder
är är det så mycket annat med ,,,,,,
som gör att jag nte alls har tid att käna efter om jag holler är förkyd heller har ont i halsen
nä fram med the och honung ,,, nuuuu
och en hel flaska kanjang och kezag
det är som dunderhonng för en ond hals och en förkylning och trötthet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0