jag börjar bli för gamal

ja det är ju som sakt mössmotagning på stan i detta nuet ,,,
vi som bor i stan (mitt i) har ju lite svårt att ungå detta
men det är ju så roligt för dem att de nu tar studenten det tycker jag apsolut
men de har ju inte tur med vädret om man säger så
det är varmt men de har ju rengnat ganska mycket underdagen och det lär säkert bli mer rengn
men de som tar studenten fan va tapra de är de popar musik för fölt och står och dansar (i rengnet)
det är ju så man nestan tycker synd om dem fan de va ju så finnt i går ju !
men vad är de man brukar säga "bara man har sol i sinet funkar allt =)"
men jag vet inte det ser ju bara så knasigt ut när de står där super glad och danar till bra väldigt bra musik
det är nestan som man vill fråga " huru villket väder har du i din värd i dag "
hihihi men man börjar väl bli gamal det ä väl det
men vi ska i alla fal upvakta leo när on tar studenten ,,,,men jag tror INTE hon va en av de som stog och dansade i rängnet i dag

gratttiiisss alla studenter
hoppas ni får bättre väder då ni står på trappan

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0