ja då va det jobb i gen ,, och hemma har vi en sjuk liten tjej

ja i dag har man jobbat 12 till 18
skönt att jobba tycker jag mn värdesäter tiden på t nnat sätt när man väl  är hemma villket ochså är väldigt skönt
plus at jag är en meniska som måste träffa folk och kan jag då göra det och tjäna pengar ,, jippiii bra ,,,
amanda är inte bra ,, hon har ingen feber men hon har ingen aptit heller och då menar jag ingen alls hon bara litter har som högt bara petat i sin mat i dag och när hon nu inte vill ha välling heller blir man väldigt oroligt
hon somnade utan att äta velingen ,, jag och robban tillochmed gav henne i sömnen men när inte end set funkade ,,,
på primär sjoner säger de att vi måste tvinga i henne maten ,, men hur FANs LÄT ÄR DET DÅ 



jag ska ringa ditt i morgon  fan tar de om jg inte får träffa en riktig meniska och inte en telefon röst ,,
amanda har vrit sjuk i 4 dagar och då till en början inte ens druktigt men nu diker hoN VATEN ,,,
det finns ingen som tjäner amanda mer en hennes nära och då att döma hennes tillständ genom en telefon tycker jag är riktigt abrurt ,, är ganska iriterad över att min villja att få en riktig undersökning inte har följföts
för det kan väl inte vara meningen att jag som förälder ska ha ont i magen av oro för sitt barn när det är sjukt ,,
ja de säger ju att man ska kolla på almen tilståndet ,, okej då så det kan ju inte vara bra när ett barn matvägrar blir lätt och då mernar jag väldigt lät trött
och säter sig ner för att hon har såna kramper i magen ,,,,


som mamma som förälder som närstånde
vet man när en barn inte mår bra
men min oro skulle försvina en smula om vi fick träffa en läkare vet att amandas magon skulle göra det samma
så vad sitter det i !!!!!!!!!!

i morgon det spelar ingen rol vad de säger när i ringer upp
jag vill se den jag pratar men vill träffa en läkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0