I dag här jag handlat lite kläder till ama...

foto_0648 (MMS)

I dag här jag handlat lite kläder till amanda. Samt en tröja till paola amandas kusin i stokholm och en så söt boddy till amandas minsta kusin benji som vi Snart ska hälsa på då vi ska på namn givning typ som ett dop men inte kyrkligt. Nu här jag lunch och ska snart hämta amanda på dagis kram på er alla jag vill tillägga att dessa finna bodys och tröjor går bara att köpa på anns eko bod i stan trädgårdgatan 14 en ekologisk butik med allt fram barn mat till böner och godis samt hår sjampo balsom m,m kom gärna in och kolla på vad vi har och själ klart är dessa kläder ochså e ekologiska och varje tryck är gjord för hand och är därför unik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0