hej hej ledig mitt i veckan

hej på er nu ligger amanda och ska sova , robban har en riktig illa huvudvärk i dag så det blev ingen drakborgen för oss
men vi ska åka och hälsa på ronja snart i alla fall
får se villken dag det blir

i dag skulle hälsa på min stora systers lilla koloni som hon just har köp i sidsjön supert sött men då amanda fortfarande inte är okej så får det vänta

i dag blir inte alls mycket gort här det är en riktig slööö dag skönt med en sån någon gång
jasg och robban satt och funderade på att möblera om i går ,, tror kanske det blir ett litet projekt till i helgen

i morgon jobbar jag ser värkligen fram i mot det
jag kanske inte har sakt vart jag jobbar hihihi
anns eko bod på trädgårdsgatan

och natuligt vis är det ekologiska varor vi säger
allt i från blöjor, tvätt medel, till böner, ris, godis, olivolja, pasta ,m,m
trivs väldigt bra göra jag och väldigt roligt är det att komma ut och träffa folk
och jobba för en sån bra och snäll chef

sån nu får ny komma in till mig och handla ekolågiska varor av mig ,,

för det mådste du ju holla med om det är ju roligare när man vet vad det är man äter och att det är 100%
den natuliga smaken

hej då nu ska jag ta och göra någe annat ett tag

kram kram
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0