go morgon fredag fredag fredag

hejsan hejsan

i dag är det fredag,, härliga sköna fredag
just nu siter jag och amanda och ser nyhetas morgon
jag ska snart ta och ficksa mitt ansikte
hihi
i dag ska vi till min mamma på jobbet ,,
vi ska följa med henne hem och vara e stönd hos henn det va ju som sakt ett bra tag sedan
ac bor hos mormor/min mamma just nu då hennes mamma är på motosykel simmenster i italien
roligt
menvad vi har ju grymt skönt väder här hemma i sverge
ja i alla fall i s vall

det enda negativa med ett stort minusss ä när det blir varmt
så har jag riktigt jobbigt med pollenen
fan nyser hella tiden det kliar viseligen inte i ögonen
men det är bara en tidsfråga innan det gör det med
men det kan ju bropå att jag inte ha linser på mig
jag tror jag är en enda som tycker om när det rengnar just bara för att jag inte alls tjener av polenen lika mycket då,,,

i helgen är det inga planer som är skrivit i sten skönt
nesta hälg har vi planer på att åka ner till stokholm
ååå vad jag längtar
skönt md lite miljöombyte
jag pratade nu i veckan med R stora syster och hon sa att vi va såå välkommna sååå
roligt tyckte jag och så får det bli en resa till stokholm

vi har ochså planer på att åka ner då det är brölop det kommer bli så roligt
det händer ju så mycket i stikholm då vikan och danjel ska gifta sig (vet att det låter som om jag känner dem men det gör jag inte med tanke på mitt smeknamn) men jag r som sakt expert på förkårtningar med tanke på diyelexin,,, hehehe 

nu liggar amanda och sover midag
R sover han med han har ju som faskt jobbat sista natten i natt

i dag blir det en väldigt god midag dok lite sent då det är våran myss fredag
det blir stekt hallomi men hetta räkor och färska tortilini
med baby spinat och babby majs
ett eget resäpt som jag själv har gjort
men vist låter det gott



amanda kan nu ha 2 st tofsar i sitt hår ,,,,
men 2 väldigt smååå
men hon är så förbanat söttttttt
mamas och pappas gullunge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0