fredag hämta på dagis nr 5 med mera

amanda va på dagis till kl 14 oo
jag och robban hämtde henne
åå som hon blev glad när hon såg pappa
et va första gången papp hemtade henne
så hon hade fylt bestyr att visa alla att hennes pappa va här för att hänta henneefter att amanda hade sakt hej då till fröken anna karin va det
en bilfärd till farfar och nalle
farmor jobbade

det va ju sont fint väder i går på dagen så då åkte vi ut så amanda fick vara ute och busa med farfar
efter att vi hade varit där tills ganska sent på kvällen åkte vi till plajjan och robban fixade lite medan jag och amnda tog en mjuk glass
amanda åt upp en hel stor strut hehehe
det märks att hon har vuxit på den vecka på dagis


vi åkte hem amanda somnade så sött medan jag och robban myste til i soffan för första gången på hella veckan
fredag kväll är en spesjel tid för mig
en varv ner kväll kan man säja

amandas ledighet är klar
det blir 4 veckor semester
vecka 27 till vecka 30
allså hella juli

och varför jo det är fö att det är då dagis stänger och alla barn som kommer vara klar på amandas dagis får flyta till ett amanda dagis
och efter som att amanda just hr börjat på sitt dagis vill vi inte att hon ska bli tvungen att byta i gen
så därför tig robbn simester då
jag kommer jobba hella sommaren ska facktiskt bli skönt ,,,,,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0