dagis nr 5

hej på er ooo va jobbit det va i morse och lämna amnda gnska påengång när vi kom till dagis
hon vlle värkligen inte att jag skulle gå
och det gör det såå mycket svårare
hon har varit väldigt mammis hella denna vecka
jag klagar apsolut inte tycker det är hel mysigt för hon är ju papps tjej i vanliga fal
men mamma hjärtar gå ju nestan sönder när man ska lämna på dagis
och hon inte vill släpa en


i går när jag hämtade va hon inte alls lika ivrig över att se mig
fick mitt kvitto på att hon har det roligt på dagis och tyckte om att vara där å hade ite alls några planer på att gå hem med mig
det va skönt att se

i dag ska jag hemta henne kl 14 oo
jag ringde och hörde hu det hade gott och de hade gott så ra de hade varit ute och lekt och nu log hon och sov i vaknan


mammas tjej har blivit en stor dam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0