dagis nr 4

ja i går va det dagis dag nr 5
vi gick ditt kl 9 oo
jag stanade bara en halv timme sedan fick jag
amanda lev lite ledsen men mest arg på mig
jag förklarade att " mamma kommer snart och du kommer ha sååå roligt på dagis "
det tyckte inte amanda va roligt alls jag pussade henne ochgick sedan hem med en stro klump i dagen
det första jag gjorde när jag kom hem va att ringa dagis och fråga hur det hade gott
joo då det hade gott bra och vist hae ho blivit arg men det hade gnska fort gott över
mamma hjärtat blev lite lungnare när jag fick höra detta

jag hämtade henne kl 11 oo
då va det dax för vila men inte va det något amanda hade i sina planer näää
vadå jag vill leka typ
det gick inte alls att få henne och sova inte i vangnen och inte i min famn
de andra baranen sov redan
och vi sa att vi skulle avsluta här för i dag

jag och amanda tog en prominad till min mamma och oliwer
som har kommit hem i från sin turkiet resa
mamma hade handlat såå mycket finna kläder till amanda
jag lovar att jag ska lägga upp de så fort amanda har kläderna på sig
en så snyg gul huv tröja en helt hello kitti dres och en grynt snygg fotbolls deres
jag fick en j lo parfym min favorti tack mamma/mormor oliver

sedan va det en sväng till farmor och farfar
vi åt gott och amanda va hel tokig ,, hihih
vi kom hem ganska sent i går robban fick i prinseip bra vända i dören och åka till jobbet
ac kom å va med oss på kvällen
amanda duchade och somnade lungt och sov hella naten i sin säng enda till kl 6 oo i morse
då ville hon myssa med mamma
hon somnade om på derekten och vaknade sj inte fören kl va 7 45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0