dagis nr 4 torsdag (lämna och gå)

goo morgon på er
sj har man varit uppe bra länge nu
kl halv 8 vaknade jag och amanda vaknade efter ett antal försök att väka henne kl 8 oo
9 oo va det dax för dagis vi gick 08 25  det går på 15 min att gå till amandas dagis

vi kom dit amanda ville bar in in in
och leka med barnen
efter ett tag så skulle jag gå hem
ja det är sant

jag sa hejdå mamma kommer snart ha nu sååå roligt på dagis puss älskling och vinkade
medan hon fortsat dansa med barnen
(min tancke va ooo va ra det går =)
jag pratade med fröken anna karin och sa hej då och då kommer det en tjej sringande såå ledsen och arg det är min lilla tjej som inte alls vill att jag ska gå
jag kramade och och sa mamma kommer snart ha nu så roligt på dagis så fr du eräta vad du har gjort när mamma kommer och hämta dig


nu sitter man här ..hemma
jo jag rinde faktisk till dagiset och hörde om de gick bra och det gjorde de hon hade så fort fröken sakt att de skulle gå ut och leka hellt glömt att jag hade gott

ja hemta henne kl 11 15


jag har just varit ut med nalle oc nu lir det en java med en morgon maka
kram kram
ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0