dagis nr 3 onsdag

ja gårdagen dos av dagis gick ra hella dagen enda tills det vara dax för mig att gå upp till personal rummet
(jag hörde inte) men fröken anna karin berätade att hon va inte ledsen när jag gick men väldigt arg och efter ett tag gick det super bra, jag fick äta på dagis tillsammans med amanda hon ät väligt bra pytti panna och salland till
sedan va det dax för midags luren men den gick minder bra
hon somnade i min armar som vanligt men sedan när det va dax att bära henne till vagnen för att fortsätta sova midag ,,,,,, gick det inte alls hon ville inte
så vi ick hem och väl hemma kom farfar och de gick ut alle hoppa på en prominad men kom hem ganska snart när det började rängna
och efter den prominaden somnade hon gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0