dagis dag 1

amanda vaknde väldigt sent just bara för att vi hade en tid att passa halv 10 skulle vi vara på dagiset
inte fören vart i 9 vknde lilan då hade jag redan varit öppe och klar ett bra tag redan

jag gjorde henne klar och skyndade i väg och tids optemist som man är räkna man på en kvar men va sjukon de tog högt 5 min att gå till amandas dagis
så vi kom tidigt, det gjorde inget alls vi va ute en stönsd innan vi gick in
det är 3 amanda barn som jag skolas in till sammans med amanda villket jag tycker är ganska roligt
de har delat upp de nya barnen som ska skolas in så amanda och en annan tjej har en fröken och de andra barnen har en annan fröken
det visade sig att min stora systers kompis sari jobbar på amandas dagis
väldigt roligt

vi va där till kl 10 ungefär amanda fick en egen hylla med en isbjörn på och en egen pärn som vi fick med oss hem för att fylla in och lägga till med kort på amandas närhet
tex farfar farmor ac mamma pappa nalle oliver
på hyllan lämnade vi xtra kläder gummi stövlar blöjor galonisar

redan i morgon ska jag gå undan en stönd till personal rumet
de tyckte som jag att de gick väldigt bra i dag och det vill jag vola att det gjorde
är en väldigt stålt mamma
men de är jag oandra sidan gämt
i morgon ska vi vara på dagis 9 oo till 14 oo
åå så roligt jag tycker det ska bli amanda med så klart

kram kram snart ska vi p IKEA

nu har vi vrit hemma ett tag och det är dax för den liten tupp lur för lilan

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Skönt att dag 1 gick bra, jag bävar lite för dagisstarten.. Det känns som om bebistiden är förbi då :)

Ha det så bra =)

2010-05-03 @ 16:40:48
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0