baka baka liten kaka söndag

ja i dag fick man sov morgon så skönt såå enda till 10 hippiii
vi har varit hemma hella dagen tancken va att vi skulle till alnö och hälsa på min store bror mede barn men det blide inte så ,, får bli en annan dag =)
nu har jag just slängt in en äppel kaka i ungnen ,, älskar att barka men tycker inte om att äta ,, konstigt va hihi
men de är tur att jag har mina 3 lovs här som tycker om de jag bakar amanda,ac,och robban
skulle de va hellt oaptitligt ja då vill i alla fall (nalle) våran hunda ha
i dag blir det en tripp på ikea ,, inget jag har lust med men jag har inte min pin kod till mobilen så jag måste in på ett telia kontor och få den
de öppnar ju 10 oo i morgon och då är vi ju redan på dagis

annars holler jag mest bara på med "planen"
hella tiden så fort jag har en enda minut över ,,,
nä nu ska jag ta java

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0