amandas börjar på dagis

jag är så ini h,,, pirigg i magen
åå va roligt det kommer bli i morgon
vi kommer vara där i en timme första dagen

sedan har jag lite lilte grejer jag ska göra på dagen ,, vuxen grejer

pratade just med robban och vi kommer tryck in ett besök på IKEA  med
har lite saker som ska inhandlas

en ide jag fick i dag när ja la fram amandas kläder inför mårondagen
jag berätade den för robban och han tyckte den va görrrr braaa
det är ju lltid roligt när min man holler med mig om att en trip på IKEA är vad vi behöver
för det händer ju inte såå himla ofta då min man på någe konstigt vis är älärgisk och fär "utslag" av IKEA hehehe


i dag bleb det hemma gjort pizza med sardeler robban fick t med sig bra mycket samt att jag gjorde en socker kaka som han ochså fick med sig på jobbet kan ju bara säga att de va riktigt upskatat ,, och det sjukke ju inte göra något om jag skulle göra en till i morgon och dagen äfter ,, ja va för inte hella månden ut  tyckte grabbarna på jobbet ,,, riktigt roligt jag har ju inte smakat den själ då jag som sakt inte är mycket för goo saker


nä nu ska jag sova snart sk bra slka ner här kanske se en dokummetär ,,,ja det troe jag ja ska göra ,, kram på er en söndag som denna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0