amanda sjuk


ja amanda har varit väldigt sjuk vi har nemligen haft magsjuka här hemma ,,
ja inte vi utan hon
i går matt maten till tisdag va en hemsk nat det va tur att farmor va här med oss då robban jobbade och jag apsolut inte tycker om att vara själv när amanda är såå sjuk
amanda spyde hella natten jag stog och byte lakan i sängen kl 1 på natten
hon åt inget vill inte alls göra något
bara ligga och så ficl det bli jag försökte få i henne lite vetska men ike vatenersätningen vi har hemma ville hon inte ha alls jag måste få säga att sjukhusrådgivningen är hellt underbara meniskor som värkligen bryr sig om sinna psienter de ringde en gång i halvtimmen för att höra hur det gick eftersom amanda inte hade ätit och inte heller kissat
jag fick som vanligt till jobbet i går jobbade 10 till 18 oo o går så ni kan ju bara föstå hur trött jag va
amanda åkte hem till farmor och farfar för att var där underbagen medan jag jobbade och robban som hade jobbat natten skulle ju sova dagen
i dag är amanda hemma med pappi just för att jag börjar ju kl 14 oo och då kan jag va med henne inidetsista innan jobbet ,,,


nä nu ska jag ta och gra det sista innan jag ska gå ,,,
undrar va det blir för mat när man kommer hem i kväll
soppa kanske =) kram kram
ha en bra lill lördag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0