varför är det inte som i sagorna(skriven till min älskade jenny )

jag önskar jag kunde ta din smärta och lägga den i ett skåp låsa och slänga nycken
för att aldrig hitta i gen den

jag önskar jag kunde väka dig och säja " gumman de va allt en mardröm"


det är  oretvist
det är inte rätt

varför är det dom som värkligen är värda sann lycka som blir uttsatta
för de motsata

varför efter allt ,
och en sann ren kärlek ska det inte vara som i sagorna ,
varför är värkligetern så brutal och tragisk ,
när den för två meniskor som alltid har älskat varandra ,
gåt i gemon allt tillsammans, inte får leva med varandra länge,
det va inte så här det skulle bli ,
det va inte så här, det skulle sluta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0