utlovat

hej i går så utlovad jag ett inlägg som aldrig kom ,,,

anledningen är att jag inte vet hur jag ska beskriva det
ni som vet vår histora om hur vi och fick våran söta prinssesa vet ochså att det inte va under en döm förlåsing

i mogon ska vi på möte med cheferna på sjukhuset

kl 14 oo
ska vi på möte med de olika klinik cheferna

jag vet inte vad deta möte kommer leda
heller vad de/vi kommer att komma fram till
ovisheten är ganska jobbig
men jag är helt på det klara med att det INTE hade hänt om de inte hade lyfts up i ljuset
i st som gjorde första artiken om oss heller aktuelt

det tjens lite närvöst men den tjenslan har jag nestan alltid när jag inte tjener att jag kontrol över vad som kommer hennda heller inte vet vad som kommer henda

farfar kommer komma hit och vara med amanda medan vi åker upp på möte jag och robban

tror inte jg behöver skiva mer ,, vet inte vad det skulle vara i så fall
hoppas detta inlägg  får er på de klara ,, för det är inte jag

vet bara en sak och det är att allt snörrar i huvudet just nu



Kommentarer
Postat av: Suss

Lycka till! =)

2010-03-12 @ 07:53:08
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0