torsdag

nu ligger lillan och storan hjärtat och sover
jag ser på sf kanalen kådisbälan , hehehe
kom i håg när man va liten heller minder och såg den filmen va man tyckte den va bra

i dag har mina stora systrar varit på besök på lunchen alltid lika roligt tycker jag och amanda

i dag ska amanda och robban äka till farmor och farfar
mendan jag och ac ska på birsta jag ska inte handla något då vi ska på dollar på lördag (sparar jag min) hihihi
nä jag ska bara följa med ac när hon ska handla skor inte ett par utan 2 par

i morgon ska vi på midag hos sussi och matte trevligt
ska efter åt sova hos farmor och farfar

men nu är det tordag och inte fradag

glöm dina bekymer ,,,
i morgon kommer nya ,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0