torsdag och grymt fint väder

i dag har jag och amanda varit på kompis lunch på kulturmagasinet med amandas kompis
sedan va det en sväng på stan och på stan träffade vi kikan min kära granne från min lilla etta
värdens bästa granne ,,, och i hövigt med
vi är fortfarande grannar hon och jag men inte riktigt bara två trappor ner som för nä nu är det en prominad på 5 min
hon hr flytat in med sin kille i en fin lägenhet i stan ,,,
i morgon ska vi ta en fika som för nästan fast bäre hihihi
vi ska gå och ficka på anna pannas jobb ,, och hon är värdens sötase tjej enligt mig
hon har även hon en kille och bor i ett finnt hus i granlo ,, som för övrigt kommer få en liten barn pol i sommar för alla mina och amandas besök





värdens bästa tjejer om du frågar mig ,, anna kiki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0