tisdag

ja i dag är det tisdag
,,,
i går va jag hos jenny moa och ronja
amanda och pappa va hos farfar farmor jobbade

i går sat jag och väntade på DHV desperatahemmafruarna
men de började inte jag tenckte demmm misade jag sesongsavslutningen
och gick och la mig

snaka om dag vild hade tisdagen enda tills i dag då jag vaknade och de FOTFARANDE VA TISDAG!!!!!

i dag kommer ann caroline
hon är som sakt ledig i dag med


planen i dag är att få nogot gjort här hemma tvätta och allt de där som hör till
en varedag hemma hos oss

amanda har just ätit morgon välling
och sitter i sin/vår fatboy
det är bara hon som uppskatar den så då får de va hennes

nalle är inte hemma han är hos farfar och farmor och det märks på mig jag sover så himla konstingt oroligt när han inte är hemma
vet inte varför med det är bara så
är inte han hemma vaknar jag för minsta lilla ljud
konstingt

så man har sovit som en kratta
men jag har drömt när jg sov att jag va och shoppa på ullared
snka om en härlig dröm hehehehe
fasten jag vet inte om ullared är just där jag skulle villja shoppa om jag får drömma mig bort skulle det nog vra NK fannnn tänck att få gåå lööss när utan tanckat på hur mycket man får göra av med ,,,, heller hur mycket man har i räknungar,,,
det vore nogot det
men i värkligeheten har man ju inte ens räd att kolla på veskorna på NK fan 6 sifrigt belop på  en väska
näää
tur det inte kostar något att fönster shoppa =)
och att det inte kostar något att drömma om shoppin om nätterna =)

nu är det kaffe och nyhetsmorgon som står på dagordningen
ett måste här hemma (nyhetsmorgon allså )
ja kaffet med men
amanda tycker väl det inte är så roligt med nyhets morgon men men hon vet ju inte att barnteve är på andra kanaler så
men där i mot efter 10 tycker hon om
och dansar och har sig när efter 10 börjar

nää  nu ska jag göra i årning oss för en hellt ny dag
EN TISDAG
HIHIHIHI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0