tiden går och går

jag ar skrivit det för skriver det nu med ,, är bra sugen på att plugga kruser och plugga upp betygen
men det är ju lite tid kvar att tencka  hur det blir men en sak vet jag jag ska vara stålt över mig själv
för att jga vågar tråts min dyselexi, jag vet att det kommer bli skit jobbit och att jag kommer villja ge upp typ 100000 gången och mer
men jag sk inte gör det jag ska fårtsäta för amanda oh min mans skull

plugget är inte mitt första mål
för riktigt så själv destruktiv är jag inte ,,, nä det är bara ett del mål
i min famtids jobb


hu som haver så längtar jag
vet att det kommer gå bra
för det är något jag vill göra
det är bara att satsa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0