en dikt jag skrev för länge länge sedan vill du skiva den till J

Tröstlös Jag har en svart fläck
på mitt hjärta,
och den fläcken är du.
Fläcken kallas smärta,
på grund av den, gråter jag nu.

Mitt ljus i mörkret du var,
På frågorna mina hade du alltid svar.
Du sa att du för alltid hos mig skulle finnas,
Du sa att jag för alltid lyckan skulle minnas.

Du var min räddare i nöd,
du va mitt dagliga bröd,
för i mitt hjärta ville jag tro,
att vår kärlek skulle gro.
Men allt det försvann
när vår vänskap ut i sanden rann.
Jag orkar inte va stark nå mer
Nu är det bara mörker jag ser.
Tröstlös är min själ
och mina tårar slut.

Snälla någon hjälp mig

Hitta vägen ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0