söndag

i dag ar jag amanda robban varit ute på stan
amanda bara älskar fåglarna ute på stan och som hon skratade när de flög i väg sedan hehehe

nu snart kommer ac och vi ska laga tandoori kyckling ,, mummsss

i dag har jag hunit och gå en sväng på stan med kos
och tagit en snab fika
sedan blev de som vanligt en svän till barn avdelningen och kolla in lite kläder till amanda ,,,
fasten många kanske inte skulle tycka att hon behöver mer kläder en vad hon redan har

men jag har hittat en finn påsk dres amanda ska få i sitt påsk egg
för våran lilla tjej får inte godis hon får leksaker och kläder i sitt ägg i stälet
vet exakt vad hon ska få i sin två ägg

har även kollat på vad oliwer ska få i sitt ägg
nä nu kom ac så nu ska jag och ac ska börja göra mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0