söndag ,, brukar vara en tråkig dag men inte i dag

ja så är det andledningen till att jag brukar tycka att söndagar är minder roliga ,, är för att min love å´ker och jobbar kl 21 oo
så även i kväll MEN denna hälg har varit så bra så jag vet att de kommer gå fårttt så är det hälg i gen ,,

i dag har vi varit hon sussi och matias och hälsat på sutisen vilma bara skaratde oc log hella tiden de gjorde hon INTE försa gången vi såg henne när hon va liten babby ,,, men nu är hon ju stora tjejen ocj snart kan krypas
och för att inte glöma melvin ååå jossans och robbans lill kille men har har blivit stor nu ,, en riktigt liten superjälte och springer om kring och är sin lilla syster hjälte ,,
sist jag såg vilma och melvin va på amandas kasas


amanda har varit så underbar i dag
är ju inte förvånad då hon alltid är snäll och glad

efter att ha varit hon sussi och matte åkte vi till farmor och farfar ch va där hela dagen vädre har varit underbart i dag så amanda va ute med farfar och pappa och lekt med nalle i snön,, de tyckte hon va såå roligt ,,,,
i morgon MÅSTE JAG SOLLAAAAA 


kommer bli ganska jobbit denna vecka då ac har åkt till sin PAPPA O ÖSTERSUND
jobbit därföratt jag robban och framförallt amanda saknar henne såååå himla mycket hon är en familje medlem som vi saknar när hon inte är här ,,,
ann caroline vi älskar dig ,,, kom hem snart lova

nu ska jag ta och träna i min ensamhet ,,,,

amanda somnade tidigt i dag ,,, pappa gick å la sig med henne innan han åkte på jobbet
de tycker hon om ch han fick vila lite innan en natt föllll med jobb börjar
kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0