söndag

hej hej
dag är det söndag helllaaa dagen

jag och ann caroline tog en promis till min mamma (amandas mormor) va där hella dagen skönt va det at träffa mammsen och oliwer
men det blev stökigt kan jaag lova ,,men det blir det ju ganska ofta när amanda far farm =), medan robban va hemma och städade hemma ,, jag har ju en underar man
skura och dansuga ,, väldigt skönt att komma hem när de är städat

inte så länge det ser städat ut men en tjej som trar farm =)
men rent och snyggt är det i alla fall hemma hos oss

ac va här med oss i kväll när robban skulle till jobbet
lika träkigt varge gång det är söndag kväll och min älskling ska börja en ny arbets vecka
men men
deto mer tid med varandra på dagarna
då hn börjar jobba 21 oo till o6 oo
och sove från o6 oo till 14 oo

ska inte klaga och jag har ju värdens sötaste lila tjej brevid mig
at sonossaa på =)

nä nu är det sent och jag ska upp tidigt i morgon ,, ac är ledig i morgon från skolan så jag tenckte ringa och vecka henne med skön sång ,,,,
GOOO MORGON GOO MORGGGOONNN

vet att det är populärt när man går i 9an har en ledig dag och att sedan bli väckt av favorit moster ,,
jag undrar om jag fortfarande är favoriten ,, heller om jag hamnar lååååååååååångt ner på listen =)
va tror ni ?!?

goo natt
sov goott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0