sena kvällen

hej hopp nu är det inte långt till sängen
amanda sover sedan tjaaa en kvart tillbacka
och kl är nu 23 o8
jag leo och stora syster va ju på stan idag anna clark jobbar på ett mysing kaffe
i stan vi gick förbi och sa hej
amanda fick en cocci
(amanda brukar inte vara någon som äter kaka hon får men hon är väldigt lik mig när det gäller söt saker hon vill inte ha ,,,, men annas kaka vill hon värkligen ha och det va någ det vi går nu i kväll
syns nesta vecka anna gumman ,, vi har en dejt då anna och jag =)

i kväl har vi jag och amanda varit hund vakt till minja hon är sååå ini hel,,,, söt
men amanda tror fortfarande att de är en leksak
men det är då man rycker in som mamma och djur vän ,,, amanda vill ju bara hella tiden kramas, leka , mysa med minja
leo va på biofremijär "alis i underladet" värdpremigär


i dag till midag blev det kötsopa med soritzo korvar och topad med parmesn ost i sååå gott
så enkelt blev det i dag

robban fick natuligt vis matlåda i dag med en själklarhet och ett måste om du frågar mig
tordeleini med PP = PESTO OCH PARMESAN
OCH ÄVEN DÄR MED SORIZOKORVAR
min man sk inte jobba med en hungrig mage inte nää aldrig i livet


nä nu får det va bra mina ögon gå i kors ,,,
kram på er

i morgon ska jag och amanda ta en prominad till min mamma
men det är i morgon och för att det ska bli någon "morgon"
måste man soooovva såå go natt goo natt sov gott
för det kommer jag göra innom kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0