på huget

ja i dag ska jag ut å söka jobb
ser framimot det
har har ju en fördel som en arbetjivare kommer se positivt på
ja det vill säja förutom att jag kommer otfast in "min arbetsplats" som som en frisk flekt
bra humör och alltid glad
ja det är jag
jag älskar att träffa folk ny meniskor ja jag kan nog säja att jag är en person som är gjord för att möta nya meniskor, jag mår så bra det ett bra möte kan förendra hella värden

heller i alla fall hur du ser på värden
det är något att tencka på
det kostar ingenting att visa ett lende och man få så mycket tillbacka
=)

vet ungefär vart jag ska gå
vart jag skulle villja jobba
för det handlar ju om vart jag skulle villja jobba
och vcad jag vill jobba med




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0