öppe före kl 8 00 måndag

a hör och häpna i dag är jag uppe före 8 oo
varför joo jag och amanda har hatf kompisar här hemma
närmare jenny och ronja har sovit över ja s klart kvick med
såå mysigt amanda sover fortfarande och de kanske beror på att hon ite somnade fören kl halb 12 i går

nu är jag och ronja vaken jenny står i duchen

robban kom hem kl 6 oo han hade med sig förskt bröd och hade gått utt med kvick
så nu ligger kvicken och sover med roban hehehehe

man tjener sig lite avis

i kväll ska vi på middag ett hjäng som ska ut och äta på resturang själv klart ska amanda med då även ronja ska med

men de är i kväll

i dag på dan ska vi handla mat
och jag älskar värkligen att handla mat
kan ju vara för att jag älskar at laga mat



nu har amanda vaknat lagon för att ronja ska sova ,,,
hehehe
jag jenny och ronja åt goo frrukost med fårskt bröd
ny kokta ägg och goo kafe

kram på er alle sammans nu ska jag byta om på amanda
som just  vaknat och har fott i sig välling

hej sväng i lingen skgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0