onsdag ,,,, utvilad

hej hej
gud va jag har sovit bra i natt
ellt otroligt jag somnade före kl 24 oo i går har inte hent på 2 månader visligen vaknde jag halv 4 i natt och kolade på klockan såg att inte R hande kommit hem från jobbet en oc somnade om
men gud så skönt att för en gång skull ha sovit ut och vakna kl 9 oo med amanda brevid mig säja "mamma titta"
kliva upp och se det underbara finna vädret ute
hellt otroligt

nalle har kommit hem farfar har varit här med han på morgonen
ååå va nalle va glad att se amanda men ville hemst gärna följa med farfr i gen =)

på freddag är vi bjuden på midag kommer bli roligt
själv klart ska amanda med ,,,
sussi och matte har bjudit hem oss
och de har ju mellan och vilma
s det kommer bli roligt

kram kram
nu ska jag göra mig klar för dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0