nalle har kommit hem

ja våran hund är hemma han brukar åka i våg på en liten mini simester lite då och då till amandas farmor och farfar ,, an älksar att vara där ,,
men nu va farfar in med han och helt ärligt det är skönt att ha han hemma på vekorna sover jag bätre när han är hemma
inte för att jag tror att han skulle göra annat en att slika i hjäl inbrotjuven av glädje om de skulle komma någon
hehehe


i dag har farfar jag robban och amanda lunchat på stan jag och robban tog en bakad pot farfar tog en räk mak ,,

sedan va jag inte på cubus ,,,, rea allt ska bort til priser av 10kr 20 kr 30 kr 40 kr
fynda fynda  ,, jag köpte ett snyggt linne för ,,, hör här 20 kr ,,, hellt sjukt bra
va bara tvungen att ringa ac så hon är på väg ner nu och vi ska gå ner och hitta till henne med ,,,,
nä ni får ha det så bra en lördag som i dag   =P

ja just ja i dag bli de solningggg

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken härlig lördag, fynd och solning! =)

2010-03-06 @ 15:18:53
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0