,,, lördag

i dag har vi varit hos amanda farmor och farfar
ätit gott och haft det relativt bra
jag hade min snygo kofta på mig och jag kan lova at den är den syggaste kofta jag har haft

jg och robban hopas på en stockholms resa til påsk ,,
med amanda så klart =)
hälsa på kusinerna
och fastarna till amanda det va ju så lenge sedan
sknt att komma bort en stuns med
får se var fastraran säger om den iden ,,,ler,,,


anars käns det vldigt konskigt i dag ,,
jag kan inte säta or på den med en vldigt ledsen dag
jus bara för att det va en vecka sedan min vän förlorade ena halvan av sitt hjärta

jag låg vaken länge i natt och bara tänkte
gick i genom alla "om inte"
som man kan tänka sig


i dag är dagen lika lång som natten
men endå för kort för att
ändra på !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0