kaos i hjärtat för min vänn

den senaste tiden ar det inte bivit mycket uppdatering om oss heller om vad vi har gjort heller ska göra
det tjens så hjävla löjligt bara ,,,
när jag vet att min äskade vän jenny oc hennes/deras planer i deas liv inte kommer att genomföras
denna vecka har vari ett kaos, jag har tjet mig lesen arg ,, sedan ledsen i gen och sedan arg
lesen för jenny, stefan , ronja moa ja alla i hans närhets skull
arg att det finns meniakor som tror sig ha den rätt att göra så här mot en meniska, mot en hell familj och hans nära venner

det är en konstig tjensla att vakna upp och veta att han inte finns hos jenny och sin dotter
hos sinna bröder sin mamma och sina vänner
det är kostig tjensla att veta att sin vän har ett hål i sitt hjärta och vet att man inte kan fylla det
det är en kostig tjenla att veta att hans familj inte kommer få se han i gen
jag vet inte hur jag bättre kan beskriva detta
en orden kaos

en familj har förlortat en son, en bror, en pappa, en vän,

och för vad ,,,,,,,,
vad det en kan vara ,,,vem det en kan vara ,,,
det är inte stefan som blir  strafad
det är hans tjej han dotter han familj och vänner
som är kvar på jorden som söker svaren
som gråter tårar som sörjer
för han, det är inte retvist 

han va inte klar på jorden en


Kommentarer
Postat av: madde

vad fint du skriver :)

2010-03-19 @ 17:45:06
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0