i dag blir det sola

ja i dag blir det sola,
skönt läntar
sedan ska jg fortsäta md tavlan som om jag själv får såga är väldigt söt
och  kommer bli hur finn som hälst i amandas rum som är "i ide fas" en så långe

i dag blir det tortelini till midag mumms goti gott

nu har amand  just ätiä goo morgon välling
så nu ska vi ta på oss kläder vi siter fortfarande i pjamas
och sömnen kvar i ögon vrån
snart vämar kaffe jag såste bara lägga frm läder till mig själv
brukar göra det kvällen före men blev inte så i går amandas kläder är som på rutin redan framtagna

gooo morgon

sovit gott!
det har jag i alla fall
men jag drömde att kos började röka i gen !! hellt sjuk
han har inte rökt sedan nyår ,,,,, jag blev så ledsen i drömmen för hennes skull
som tur va vara det bara en drömm och kos RÖKER fortfarande INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0