har börjat göra sittaups

ja ,, nu ska jag börja ,,,,
föra amanda latjade jag på kvällarna
kan inte påstå att jag tänade ,, säger därför att jag latjade
i dag har jag böejat

först gjorde jag 60 st sedan
20 och
och nu har jag gjort 40 st ,,  tjener mig så nöjt men jag låvar det tjens såå skönr i magen
SAMANLAGT HAR JAG GJORT 110 ST I DAG
de försa 60 hade jag hjälp av robban han höl i föterna
sedan gick han ut med nalle och jag fick hjälp av min lilla söta PT (personliga tränader amanda)
hon sat på sin mammas mage och hejadde ,, och skratade ,, min lilla prinssesa har fott så söta hårband i dag ,, så hon ser ut som en riktigt PT ,,, det skulle carro gilla ,, hehehe

nu ska amanda ta en duch och säta på sit pj innan det är tv myss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0