goo morgon på er

goo morgon hoppas ni har sovit gott
det har i alla fal jag och amanda gjort
i går va vi och handlade mat medan amanda va med ac
sedn på kvällen va vi ute på resturang och firade kos som blev 25 ÅR


lite senare
blev ett kost inlägg i morse ,, jag och amanda fick ett infall  och åkte till amndas farmor och farfar
så bär har vi varitt hela dagen och nu äR det sent robban ska snart jobba och ennu en dag i vårat liv har paserat

kanske låter sorgligt och det är just det
man hinner inte mer en att leva då det slår en att alla har inte den turen att ha sina kära nära sig lika länge som man själv hade velat

jag älskar dig vännen min nu och föralltid J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0