god morgon

i dag är det fredag ,,,
skönt kan vissa tycka och vist är det det ,,
men de hade varit skönt att jbba på veckorna så man kn tjena att det är just fredag
misförstå mig inte nu
jag älskar att vara hemma med amanda
men jag är jord för att jobba och träffa meniskor

annars kan det komma en slags trisdes i vardagen
tycker jag
inte utråkad nää för det kan man inte bli med värdens underbaraste unge

jag är helt övertygad om att i en tidig ålder som i bland bara är någon månad, att det är bra att vänja sitt barn vid andra baran
vi gick på kryddan uppnafrskolan
men de har ju STENGT FÖR GOTT
men vi har försökt att träffa barn i alla fall
vänners barn
m,m

jag har varit en mamma som har sugit åt min allt under min mamma ledighet
tycker det är väldigt viktigt att ta möjliheter i allt man gör heller ser framför


kl är nu 0920
vi har nestan nys vaknat
hellr underbart att amanda har varit ett barn som har sovit i en bra tid och i bland kanske
lite för länge om du frågar farfar =)
amanda har alltid sovit bra somnat tidig och länge
vi har variu uppe en enda gång för 8 på morgonen
men hon va riktig liten baby då när de hende

hellt otroligt underbart har det varit att vara mamma ledig till amanda
hon ä så snäll och så himla letsam
ett riktigt bus frö har hon blivit
heller kansle alltid varit men de är förs nu hon får utlopp för de hehehe
men de gör apsolut inget för det är bara tokiga bus

amanda värkligen älskar att dansa och att sjunga
hon kan sjunga hella lille katt i toner

jag har filma de och lagt utt det på www.plajjan.se
och sök där på "amanda sjunger"

får ni se själv hon är bara för underbar
min älskade unge

just nu ligger robban och sover hn kom hem kl 07 oo i morse
det ar blivit gnska mycket övertid denna vecka då de har fott nya skörningar
grabbarna gör det bra
tycker jag


fick nyss ett sms av kikan (grannen) så nu måste jag göra mig klar för vi ska ta en fika kl 12 oo och kl 11 kommer min syster kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0