go morgon

i går va jag trött ska jag säja hade en ganska bra dag, nää en bra dag hellt och hollet
förutom på eftermidagen när det knakade på våran bör och det står en man där och frågar efter min ,, jaha hörjg robert säga vad gäller det !
jag hittade en kaldender uppe på vinden som tillhörde en josefin ,,, nu är det så hår fortsat han
ni måste ha undan era saker ,kartonger och dyligt ,,,,VAAAAAA SA ROBBERT
ja erat föråd har blivit tömt ,,,, pgv en vatten läcka i taket
både jag och robban går upp
hella vårat föråd är ute i trappen
och ingen har sakt ett hjävla ord till oss
det va bara att bära in allt
pasade på att rensa lite då
så nu har jag tagit ner alla mina 3 svarta sopkassar men en massa SKORRRRR
jag hadlade nya skor hella tiden när jag va gravid ,,, fick för mig att min fötter skulle förbli söta och små ,, hehe
men så  blev der inte om man säger så apsolut inte föter som korvar men inte heller  min stolek 37/38 men nu kan jag ha alla par skor ,,, fata va snygga  vissa har jag ju aldrig haft ens

robban ringde till våran hyresvärd ,,, DIÖS beklagade det som hade hänt oc sa att det måste ha blivit en miss
och att det apsolut inte får henda, och att de i vanliga fall måste och ska informera oss om de ska in i vårat föråde heller dyligt
vi vet ju fortfarande hur inte länge våra saker har varit i trappen
man får ju skemas över något man inte rår för !!
skamligt


jenny ahl ,,,, vi va å kampade i natt
det va skit roligt barna lekte och karrna grillade
vi badade och hade det skit roligt

så tack gumman för en "drömsimester" det va skit roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0