go morgon måndag

ja då va det måndag i gen ,, i dag går jag och solar vid 12 tiden bronde på när amanda somnar och robban vaknar
amanda och jag har vrit uppe i 20 min vi har redan ätit väling och amanda ville ta en duch så så fick det bli
annars har jag ganska mycket att göra i dag
nu på morgonen ska jag tvätta fasten de tycker jag att jag gör hjämt (tvätta allså)

i dag är man ganska pigg ska försökaa få i mig en kopp java
så ska du se att ögonlåken kommer åka upp som ett par rulgardiner

men innan des åker de bara ner

tänke att jag skulle se osckars galan i natt men jag va för trött
så det va bara att säja goo natt

just nu leker amanda med sin grekiska speldosa hon fick av sin mormor
i somras när amandas mormor och min mormor va utomlans tillsammans
den speldosan är hennes favorit leksak


i dag har både jag och amanda tränings kläder
heller myss kläder
det är en sån dag i dag

men de kommer mera inlägg sedan kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0